Контекстна реклама в Google і Яндекс. Реклама в соціальних мережах

Що таке контекстна реклама?

Контекстна реклама – дозволяє звертатися до користувачів на різних етапах продажів, персоналізувати повідомлення і стимулювати до скоєння цільових дій – конверсій – на сайті, будь то продаж товару, замовлення послуги, підписка на розсилку або інші.

Для чого і хто використовує пошукову рекламу?

Контекстна пошукова реклама використовується в пошукових системах, але для цього не обов’язково мати великий бізнес, щоб її використовувати. Вигоду від контекстної реклами можуть отримати будь-які види бізнесу, будь-якого масштабу особливо ті, чиї клієнти мають довгий життєвий цикл (наприклад: зубні лікарі та університети), або ті, хто пропонує дорогі послуги (це можуть бути адвокати і автосалони).

Контекстні оголошення можуть збільшити видимість вашого сайту, підвищити відвідуваність і продажі, а також зробити Ваш бізнес більш конкурентноздатною.

Ціни на

Економ

На рекламу бюджет інший

ведення / міс3000грн
Пошукова реклама
Пошуковий ремаркетинг
до 50 текстових оголошень / міс
Ключових слів до 250

ПОРТФОЛІО

Всі роботи
Корпоративні сайти
Сайт візитка
Інтернет-магазини
Landing Page
budzatyshok

Будзатишок

Корпоративні сайти

Товарний бетон. Бруківка. Будівельні блоки.

Переглянути сайт
Більше
Закрити меню