Контекстна реклама в Google і Яндекс. Реклама в соціальних мережах
Що таке контекстна реклама?
Контекстна реклама – дозволяє звертатися до користувачів на різних етапах продажів, персоналізувати повідомлення і стимулювати до скоєння цільових дій – конверсій – на сайті, будь то продаж товару, замовлення послуги, підписка на розсилку або інші.
Для чого і хто використовує пошукову рекламу?
Контекстна пошукова реклама використовується в пошукових системах, але для цього не обов’язково мати великий бізнес, щоб її використовувати. Вигоду від контекстної реклами можуть отримати будь-які види бізнесу, будь-якого масштабу особливо ті, чиї клієнти мають довгий життєвий цикл (наприклад: зубні лікарі та університети), або ті, хто пропонує дорогі послуги (це можуть бути адвокати і автосалони).
Контекстні оголошення можуть збільшити видимість вашого сайту, підвищити відвідуваність і продажі, а також зробити Ваш бізнес більш конкурентноздатною.